lördag 13 juni 2015

På bloggfronten

Jag har blivit lite småled el bloggo måste jag erkänna.
 
Funderar ganska starkt på att sluta faktiskt. Åtminståne kan jag meddela att jag inte kommer att uppdatera speciellt mycket om Oliver och hur vi gör/sköter/hanterar honom. Han är ju största delen i livet nu så säkert kommer det komma upp en del (om de nu ens blir nån uppdatering ö.h.t...) men inget mer ingående. Känns som att jag klarar mig riktigt bra utan pekpinnarna som folk kommer o viftar med i högsta hugg. Jag vet att vi sköter honom bra (annars sku han ju knappast va en sån nöjd o belåten bebis som han är) och jag känner inte att jag behöver någon som pikar och spekulerar om nåt annat.
 
Såhär går det på dra-ihop-sig-från-att-va-en-preggomage-fronten iallafall!
Dvs. Inte dåligt!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar