söndag 19 juli 2015

Borta bra men hemma bäst

Hemma igen!
Helgen har för det mesta varit bra förutom igårkväll när jag ofrivilligt tog en hårdbantningskur á la tömma innandömet i wc, och fick vara sängliggande hela kvällen. Som tur hann vi tillbaka från Jyväskylä just innan det började, och idag känner jag mig återställd så funderar på om jag inte bara hade ätit nåt väldigt opassligt! Vi var som sagt till Saarijärvi och hälsade på S mamma och igår for S o jag till Jyväskylä för att shoppa lite medan O fick vara med sin farmor! Första gången som nån annan än S eller jag skött honom så det var lite nervöst (mest från vår sida heheh, O verkade måttligt brydd) men det hade gått hur bra som helst!
 
Hittade lite smink från Kicks, 50% på Make Up Store!, träningströja från Top Sport och ett par skor och byxor från Stadium.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar