fredag 24 juli 2015

Freakin' friday

Nåjaa nåjaa - friidan tå åter!
Steg upp riktigt jäkligt tidigt imorse, åtminståne i min värld. Redan klockan 8:15 hade jag nämligen tid för att åka o fixa tha kråkbo on my head. Dock borde jag ännu slänga lite färg i det ännu också. å kanske borst e så int e spräätar så.
 
Efter det rusade jag bara hem o pumpade ur mina inbyggda mjölkhinkar innan jag rusade vidare till Crossfit Jeppis för ett prova-på-pass! När vi gått igenom vad vi skulle göra så var man ju helt ba att "jåmen va e dehär fö fjolleri, 20 minuter -PIECE OF CAKE, let's doooo this!!!" 
Men alltsåååå, Tungt. Svettigt. Nära döden feelis.
Kändes nog som att man ville sätta sig på bänken idag igen men tyvärr fanns det ingen så det var nog bara att kämpa vidare. fml.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar