torsdag 23 juli 2015

Inte riktigt min grej

Nää alltså denhär dagen började inte bra! Nu har jag hittat en träningsform som inte passar mig åtminståne..!
Jag som trodde att jag ännu hade kvar koordinationsförmågan jag hade i högstadiet for glatt iväg på Sh'bam passet de hade i skolparken, lyckligt ovetande om att så äro icke fallet..! Efter en halvtimme spatserade jag därifrån för att undvika offentligt vredesutbrott, heheh.
Vart har kommunikationen mellan mina ben och armar tagit vägen!? 
Kände mig seriöst som en ostadig flaggstång när jag stapplade omkring där o försökte hänga med i svängarna. Och så är Jeija som drog passet så jävla energisk och bra också, så man själv känner sig ännu med bortkommen i jämförelse, haha!
 
Nå, alltid kan man ju inte vara på topp! Jag får minnas att igårkväll var jag stolt över mig själv iallafall! Där runt 21-tiden for jag ut på länk och det gick så lätt, så lätt! Jag hade som mål att klara 5km på 35 minuter och jag klarade det medexakt en minut till godo! Sån härlig känsla i kroppen efteråt!
 
Nu på dan har Oliver och jag varit på lunch till After Eight med Heidi och Ronja! Resten av dagen blir det väl mest bara att ta det lugnt, och åka ett varv till SnelluShop o inhandla kött till lördagens gårdsfest i skutnäs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar