torsdag 16 juli 2015

Mitt i Juli

Idag var det dags för killens andra rdgbesök och mamas efterkontroll! Allt var bra och killen växer i racerfart!
1,5cm längre och 945gr tyngre på 3 veckor! 
 
Efter kollen for O och jag till Carros på kaffe där även CindyJanica och Melvin befann sig!
 
Lilla charmören Melvin som blivit så stor! Och Lo som är så nyfiken på sina boytoys! :))
Jag kom överens med Cindy om att hon skulle komma hit och fota Oliver senare på dan, har länge tänkt att en bebisfotografering borde blir av men har hittills inte kommit mig för att kontakta henne, men nu har hon och Carro varit här och det ska bli så kul att se bilderna sen! 
 
Innan de kom tog jag själv lite amatörbilder på O i babygymmet, killen har faktiskt börjat LE idag! (äntligen tröttnade han på mitt tjat om att "smaaaaail åt mamma!" o gjorde som ja sa!!)
6 veckor och 2 dagar gammal!
Ojoj dedär ögonen..!
 
 
Ikväll ska jag på bio med Madde o kolla på nätchin karar (Channing Tatum ❤ *pervogrrr*) och imorgon drar vi till Saarijärvi för en helg hos Olivers farmor, så det kan bli lite knapert med uppdatering i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar