tisdag 21 juli 2015

Träning i parken

Idag började dagen på bästa sätt, med träning ute under solen! De har olika prova-på-pass varje förmiddag denna vecka i skolparken och idag var det dags för fitness-boxing! Försökte hitta sällskap att få med mig igårkväll men ingen nappade, så jag begav mig ensam iväg imorse! Vi var ändå säkert runt 30 pers där så riktigt ensam var man ju ändå inte! Riktigt roligt och lagom tungt pass var det! Dessutom fick man en fribiljett till Fitness gymmet efteråt så när gym-abstinensen slår till som hårdast kan jag söka mig dit! Jag ids inte riktigt aktivera mitt medlemskap på EasyFit ännu nu under sommaren men lite mer mot hösten kommer jag nog fortsätta där.
Morgondagens pass i skolparken faller mig inte riktigt i smaken men på torsdag förmiddag blir det Sh'bam, och på fredag ska vi mamas o prova på crossfit! Man måste ju passa på o träna gratis när man har möjlighet, heheh. 
 
Fick inviga mina nya Reebok skor som jag beställde för 27€ från Zalando-Lounge för några veckor sen! Fynd!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar