tisdag 28 juli 2015

Yoga i misstag

Igårkväll frågade Carro i vår mamacitas-chatt om nån ville hänga med på bodybalance, jag var inte sen att haka på så till kl 20 begav vi oss till Studio ZJag har aldrig tidigare varit dit och blev förvånad över hur fint o fräscht det var där, + att jag ju fick träna första gången gratis! Vet inte riktigt vad jag föreställt mig men blev positivt överraskad av stället hur som helst. (och stort plus att man bl.a. som mamma- eller vårdledig får billigare pris dessutom!)
 
Nå, nåt bodybalance var inte på schemat (nån har tydligen inte riktigt koll på veckodagarna) men yoga hade de! Så det blev en timme Vinyasa Flow yoga istället, vilket jag är glad för, för det var ju helt super!
Nu vet jag var jag kommer befinna mig på måndagkvällarna i framtiden åtminståne! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar