onsdag 12 augusti 2015

Bästa på länge

Ååh vilken bra kväll!
Ca en timme på hästryggen skrittandes o travandes efter skogsvägar. SÅ HÄRLIGT!
Fastän jag som sagt inte ridit på fleeera år tyckte jag ändå det gick hyfsat okej, jag hölls ju åtminståne kvar på hästryggen, heheh, och kommer säkert va sjuk i musklerna imorgon!
Dessutom var fjordhästen Linett passligt hög för mitt tycke, inte så stor att att jag blir höjdrädd men inte så liten att fötterna släpar i marken, haha!
 
Sen som avslut en kopp kaffe i kvällssolen på Ida o Jockis trappa, oslagbart!
 
Ida och jag har varit kompisar sen vi var små, men träffas lite mer sällan nu sådär som det brukar bli när livet rullar på, men det är alltid lika kul att få sätta sig ner o catcha up om vad som händer o sker! Och Ida och Jocki har en sån jättemysig o fin liten gård! Hund, katt, hönor, kaniner, får och 3 hästar ryms dit, och själva bor de i en jättemysig liten stuga de renoverat som bara är lite på 30 kvadrat.  
Här hittar ni hennes blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar