söndag 9 augusti 2015

Enbuskören


Ojoj vad det var skönt med en natt ute i Larsmo skärigååln!
Skulle nästan ha kunnat stanna en natt till men vi hade bara förberett oss för en natt och nog kändes en äkta dusch bra igårkväll också!
 
Jag hade inte med nån ordentligare kamera än min sketna telefon så bildkvalitén är som vanligt därefter. Jag hade egentligen inte tänkt ha fram telefonen alls så länge vi var där men jag hade tydligen telefonaddicts som sällskap så jag fick nog ta fram min också för att inte känna mig utanför, heheh.
Nån stor o fin villa kan vi kanske inte skryta med att vi har men 4x4m och en bastukammare räcker bra när man inte är så många. ;)
 
Olivers första båttur gick hur bra som helst!
Va sku man vaar na uppställt bara för att man e på haavi..!
(och ja, han har urväxta strumpor på händerna, hahah. S tycker vi måste köpa vantar men jag tycker strumpor funkar lika bra!) Tänk att dendär fleecehalaren hade vi med till bb, men vi kunde inte använda den på hemvägen för hans ben nådde typ inte ner i halarens ben så det gick inte att spänna fast honom i babyskyddet, haha!
Och nu passar den redan hur bra som helst!
 
Sami och jag drömmer om att kunna köpa en egen villa nångång också, gärna med bilväg för att lättare slippa dit/hem. Men hur mycket jobb vore nu inte det att både sköta egnahemshus i stan och en villa på landet..!?
Ojoj blir ju stressad bara av att tänka på det, heheh.
Ett egnahemshus nära både vattnet och stan vore ju idealet men vem har nu råd med det..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar