söndag 9 augusti 2015

Nämen nu!


Ännu lite småsjuk i kroppen efter fredagmorgonens bodypump-pass skrev jag på springgruppens fb-sida att jag hänger med på kvällens länk som Carro och Sara skulle ta. Strax efteråt så hatade jag mig själv litegrann, heheh. Det skulle ju nog ha varit skönt med en kväll på soffan iallafall..! Men nä! No pain no gain! 
Och Carro hade ju faktiskt sagt tidigare när jag var där idag att "de blir nog en ganska kort länk för ja har int tid me nån lång, typ 20-30minuter." Nå okej, de ska jag väl klara av.
48 MINUTJÄVLAR OCH 7 KILOMETER senare kommer vi inflåsande på gården tillbaka.
Så aaaatt.. I will never believe anything that biatch says ever again.
 
 mitt schizofrena jag åt mig själv:
 
 
Nämen tack! Jo de känns no riktit bra! :)))
 
Imorgon blir det yoga på kvällen och på dan måste vi ta ett varv via posten och hämta ut våra nya yogamattor! Känns ju sådär halvofräsht att gnugga fejset i nån annans svett så klickade hem egna mattor åt oss då de ändå fanns så billigt på xxl.fi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar