lördag 15 augusti 2015

Rensning

Idag tog jag äntligen tar i nåt som jag borde ha gjort för länge sen!
Nämligen rensa ur garderoben!
När jag var gravid i vårvintras fick jag en dag ett vredesutbrott då jag inte hade nå kläder som passade, vilket resulterade i att typ hela översta hyllans innehåll åkte på golvet, och där har det legat sen dess... *skäms* 
 
Men nu har jag äntligen fått tummen ur o plockat upp allt igen!
Ni ba: Jahaa intressant...... not.
Och en del fick komma därifrån också. En del ska slängas men vissa plagg har jag bara använt ett par gånger så de är ju faktiskt bra i skick ännu. Är tudelad till om jag ska ta loppisbord för första gången i mitt liv eller bara dumpa allt till nån klädåtervinningsstation.. Har också en hel del skor o sånt som jag använt nån enstaka gång som kunde säljas men vet inte om jag orkar anstränga mig tillräckligt för att få det gjort..
 
Hjälpredan låg på sängen och skrattade åt mig medan jag provade plagg för att se om de skulle sparas/slängas!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar