lördag 28 november 2015

Bortglömd lillajul

Här i huset har lillajul lite glömts bort iår. S har aldrig hört talas om att man på nåt vis skulle uppmärksamma lillajul, och nyss for han iväg med sina vänner o kommer tillbaka imorgon tills jag ska på sista onramp tillfället, så O och jag får klara oss själva ett dygn! 

Lite senare idag ska vi fara till Crossfit boxen o kolla lite på BoxBattle! Kanske man skulle våga vara med nångång nästa år..? Nå, får se hur det börjar gå, ska ju nog ha blivit en hel del bättre före jag ger mig på nåt sånt, hahah! + att man ju ska ha en partner och ingen vill väl va med mig då jag är så skit heheh.
Sen senare på eftermiddagen får vi se om vi våldgästar brorsan eller kanske fammo o faffa om nån är hemma.. 
Känns lite tråkigt att bara sitta ensam hemma hela kvällen, det är ju faktiskt lillajul!
Mamma och pappa far ner till Hfors idag o imorgon flyger de till Mexico..... nej va sku man va nå bitter för att man inte slipper med...! Nå, nog hinner vi väl resa än innan vi dör!

Idag började jag dagen med att paketera ett par paket.. Jag hatar att köpa julklappar, men älskar att paketera (nån gång har jag t.o.m öppnat o paketerat igen om jag hittat nåt bättre papper sen...)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar