söndag 29 november 2015

BoxBattle

Igår for jag och Oliver som sagt och såg på BoxBattle vid Crossfit Jeppis! Jag kunde nog ha stannat o kollat hela men det var så mycket ljud så vi var inte där så länge. O verkade inte bry sig om ljudet men det skulle nog ha känts bättre med hörselskydd på honom iallafall när skivstängerna slår i marken hela tiden.

Fy fasen va tungt det såg ut att vara! Jag tar nog nästan tillbaka detdär om att våga va med nångång nästa år heheh..


Efter det for vi direkt till brorsans o stannade där tills det nästan var läggdags för killen (att han inte somnade ordenligt före 22:30 och vaknade varannan timme hela natten behöver vi väl inte nämna..), så vi fick hela dagen att gå smidigt fastän det brukar va så tråkigt när inte S är hemma!

Nu väntar jag bara på att S ska komma hem och så ska jag iväg på de sista 3 timmarna OnRamp! Fastän det var hemskt förra gången ser jag fram emot det, det kan väl åtminståne inte bli mycket värre..?

2 kommentarer:

  1. Vannifrån e Olivers body? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har fått ärva den av Lo! :) Men jag fråga av Carro så de hade med bodyn till preprint så fixa de trycket där. :)

      Radera