fredag 27 november 2015

Julklappsstressen i november

Jag blir galen. Jag kan lova att detta är sista året jag köper julklappar åt nån förutom Oliver och S syskonbarn (och mina syskonbarn bara de nångång sku börja tillverka såna..)! Jag haaatar att behöva stressa (ja, det är inte ens december än och jag är redan stressad) o försöka komma på vad nån vill ha, för det känns ju så utbota dumt att köpa nåt bara för att ha nåt att ge.

Sami och jag har flera tidigare år inte köpt julklappar åt varandra, men nu har vi på nåt vänster börjat köpa igen..!? Varför!? Han har redan beställt min julklapp så nu är jag ju tvungen att köpa nåt också men jag har liksom ingen aning om vad han vill ha. Han är sån att vill han ha nåt så köper han det, helst idag. Och man kan ju inte säga exakt vad man vill ha heller "för då är det ju inte nån överraskning".........

3 kommentarer:

  1. Köp en sexswing ti Sami, de e allti uppskattat ;) ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kanske he sku va na..! Har du na märke o modell som du rekommenderar, du som e lite mer erfaren? ;)

      Radera
    2. Jo faktiskt har jag några jag kan rekomendera, beror helt på hur myki du är redo att punga ut ;)

      Radera