måndag 30 november 2015

Sista november

Idag har det varit så slaskigt och äckligt väder så vi orkade inte bara sitta hemma, så vi tog saken i egna händer och bjöd in oss själva (sällan) till Carros!

Ni: Uuuh va snyggt hår du hadd idag..


Jag: Tack!! Jo ja tyckt ja lyckades riktigt bra!


Lo är så duktig så duktig med Olli. Och man kanske skulle tro att hon skulle va avundsjuk eller nåt när Carro håller i honom men neeej tvärtom!"mamma bejbi uppa!"

Om en timme ska jag på första riktiga crossfit wod'en (Workout Of the Day) och jag är niiirrvööös!
Har sån jäkla träningsvärk speciellt i axlarna från de 3 timmarna jag spenderade där igår och jag känner på mig att jag kommer ångra mig innerligt när vi kör igång idag men det är bara att bita ihop! No pain no gain osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar