måndag 28 december 2015

En uppdatering

Ekar tomt här lite mellan varven. Men kanske vi överlever ändå!

Igår blev det brunch med mina vänner Heidi, Jessi och Emmi här hos oss! Jag har så många som 0 hela bilder från det så det var ju lyckat.. Men riktigt trevligt hade vi hur som helst! 
Sen slängde Emmi, Jessi o jag oss på soffan en stund innan vi for iväg på vår vän Anna-Lovisas examenskaffe! Hon bor annars i Lund och har just blivit klar i... bio... kemi..? Nån forskningsgrej som jag är för dum för att fatta iallafall heheh.. 

Efter det spenderades resten av dagen hemma. Brorsan kom hit en sväng på kvällen för att bli klippt och berättade att han börjar studera inom militären i Dragsvik nästa vecka. Kul att båda syskonen övergett/överger österbotten o drar flera hundra kilometer söderut...? Svar: NEJ.

Nu ska jag passa på att duscha medan lilleman sover så man inte skrämmer ihjäl nån mamacita idag när vi ska o inviga det nyrenoverade klubbhuset (a.k.a. Nordberg/Ekman Residence) med en kaffe! Skönt att julen börjar va över för iår o man får återgå till sina vanliga rutiner!

De senaste bilderna jag har på telefonen är från i lördags när jag var o lekte med Lo, så ni får nu skåda på he tå!

2 kommentarer:

  1. Hej, nu e det så att jag har ett litet, eller egentligen jättestort, problem. Kan du snälla människa skriva ett långt inlägg där du övertalar mig om att börja på crossfit. Mitt problem är att jag vill, men vågar inte. Har verkligen NOLL början till kondition och styrka och bara första passet på 3 timmar under on-ramp kursen gör mig vettskrämd. Jag skulle bli enormt glad om du kunde avdramatisera det hela lite för mig, men ändå svara helt realistiskt hur det är. Jag vet inte egentligen var skor klämmer, om det är för att jag vet att jag är så enormt dåligt i skick, eller för alla människor där och hur bra, eller dåliga :P , de är i form. Jag vet att alla verkligen är olika där och att alla inte är muskelpaket som svingar sig repen. Det förstår jag, jag kanske bara behöver en rejäl knuff och övertalning av någon som är en helt "vanlig" typ. Förstå mig rätt :D Hoppas du kan ge mig ett svar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah! Jag ska skriva ett inlägg om det så får vi se om jag får dig övertalad! ;)

      Radera