onsdag 23 december 2015

Fyra och Tre

Fyra namn jag går under
Elisabeth
Beth
Betti
Mamma

Tre ställen jag bott på
Larsmo (Näs)
Vasa (Brändö)
Jakobstad (lite överallt)

Fyra ställen jag arbetat på
Little Brown Bakery
Kecklunds guldsmedaffär
Solbacken serviceboende
Hötorgcentrets grupphem

Tre saker jag älskar att se
Oliver som skrattar!
Bonde söker fru
Intressanta dokumentärer

Fyra länder jag besökt
England (London x2)
Grekland (Kreta x3)
Turkiet (Marmaris)
Italien (Camisano Vicentino)

Tre saker jag älskar att äta
Fiskpinnar med citron
Tacopaj
Gravad lax

Fyra saker jag ser fram emot
Att fira Olivers första jul
Nästa sommar
I framtiden när fler av mina vänner får barn heheh
Att träffa vänner som är hemma nu under julen!
bild och bild

2 kommentarer:

  1. No ha du bott på fler ställen. ..dina 4 första år bodde du i Hannula/Larsmo...mam

    SvaraRadera