torsdag 3 december 2015

Gårdagens dal och höjd

Igår var det tänkt att vi skulle på kaffe med the mamas, men precis när vi skulle iväg fick jag sån ofeelis i kroppen och kände bara att "nää fyfan ja orkar int", så jag böt kläder igen, satte Oliver i vagnen och for på en 6km's promenad istället, med Ted & Kaj podden i öronen. När vi kom hem tillbaka var huvudet rensat och humöret var mycket bättre igen! 

Efter ett par timmar kände jag att det nog skulle va på sin plats med en wod, så jag skickade åt Carro o frågade om hon kommer med på kvällens Monster Wod, vilket hon gjorde!
Jättetungt pass men SÅ skönt efteråt! 
Sami skulle och träna direkt när vi var klara så han kom dit med Oliver och så tog jag hem honom, men före det hann såklart Carro nappa tag i honom o busa en stund, hehe. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar