söndag 13 december 2015

Tredje advent

Igår var vi och tränade från förmiddagen. Jag hade tänkt gå på en wod men som sagt hade vi inte sovit så bra så det blev open gym lite senare istället så fick O sova dagsvilan utanför. Och så fick jag PR i power clean på 42,5kg!

Sen på kvällen kom S bror + familj hit några timmar, och när de for hem rund 20:30 tiden så for jag till Carros hus och mös framför brasan en stund (hon var nog också där, satt int där ensam i deras hus hehehe..), de fick ju in nya köket igår och det är sååå fint!
Och hey, det verkar ha hjälpt att gnälla lite på bloggen, för igårkväll vaknade Oliver inte efter nattningen och sov hela natten till halv 7 imorse, drack en flaska ersättning och sov vidare till halv 9 - lyx!


Idag har vi skruvat upp tv'n på väggen och varit ut på promenad. Jag har ju aldrig påstått att jag har nån proffsfotograf till sambo vilket många andra bloggare verkar ha, så man får lov att nöja sig med de bilder man får, heheh.


Oliver är ännu förkyld så vi skippar babysimmet idag. Förra veckan var det inget och före det missade vi 2 gånger då han varit sjuk, så det känns ganska bittert att betala så mycket som man gör när man inte slipper iväg.. Funderar faktiskt på att ringa och säga upp oss imorgon och så börjar vi fara ti vanliga simhallen så småningom sen när han är frisk igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar