onsdag 23 december 2015

Merrell

Oj va bra känsla man fick när man vaknade imorse och såg att det är SNÖ på marken! Hoppas bara den stannar åtminståne till i övermorgon nudå!

Nu när jag har hunnit prova mina nya vinterskor ett par gånger tänkte jag visa dem i samma veva. 
De är kanske lite större än jag tänkte mig, lite mer vandrarsko-känsla, men riktigt bra är de ändå. Och vandrarskor är också bra att ha, så kanske man får en spark i baken och nångång kommer iväg på dendär höstvandringen i Lappland som jag drömt om. De är dessutom vattentäta och varma - så de får nog mycket väl godkänt, duger bra för vagnpromenader och snöskottning på hemmaplan också!


Idag tar jag ledigt från träningen, är så helvetiskt lemin i vaderna så jag vet inte vart jag ska ta vägen emellanåt. Dessutom ska jag orka mig iväg på en jul-wod imorgon kl 09 så det passar nog bra med en vilodag och att paketera in de sista julklapparna med en glöggkopp bredvid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar