måndag 21 december 2015

Nu är vi redo

NU är de sista klapparna inhandlade, jag har färdigt handlat inför veckan och det känns som att vi börjar va ganska redo för julen! Den äkta julkänslan har dock inte infunnit sig iår, hela december, eller ja, hela hösten, har gått så otroligt fort så man hinner ju knappt med!

 Senaste natten gick lite sämre, killen drömde så vilt vid 02-tiden och när jag for dit o gav tuttun vaknade han o grät hejdlöst, somnade om efter en kvart men började igen 2 min senare, så han fick komma o sova med mig, och jag fick sova med ett par sparkande minifötter resten av natten. Svängde honom rätt i sängen säkert 20 gånger men efter en stund var fötterna i fejset igen heheh..


Nyss har Alice, Saga och syrran varit här och nu ska jag hoppa i träningskläderna o dra iväg på wod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar