tisdag 1 december 2015

Nytt till morsan

Ojoj då man plötsligt när det närmar sig jul tycker sig vara värd två par nya skor och en träningstopp i julklapp åt sig själv, hehe. 
Igårkväll shoppade jag nästan upp skatteåterbäringen innan den ens kommit!
Nå, nu var det ju inte direkt några grejor jag beställde "bara för att" utan sånt som jag tänkt på länge!
Ett par Reebok Crossfit Nano 5.0 skor
Dessa kan jag också använda på gymmet ifall om jag inte fortsätter med crossfit efter nyår, men det tror jag nog att jag gör.
En träningstopp
Jag har faktiskt bara 1 enda träningstopp i såntdär äkta "träningsmaterial", vad det nu då är, så en ny billig kan jag nog unna mig. 
Ett par ordentliga vinterskor - Merrell Whiteout 8 waterproof!
Jag har verkligen inga riktiga vinterskor alls, och dessa har jag tänkt att ska hålla några år, de är vattentäta och har kostat 177e (jag fick dem dock för 79e) så man tycker ju de borde va bra kvalité. Behöver ju ett par ordentliga skor när man ska va ut och gå med vagnen/leka utomhus på vintern och så vi är ju en vecka till Lappland varje vinter, och där kan jag ju inte heller gå med sommarsneakers.

4 kommentarer:

  1. Hur länge kommer du stanna hemma med Oliver? Bara nyfiken på hur du resonerar kring dagis osv...

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Jag beställde allt från Sportamore.fi, de hade -40% på allt i helgen. :)

      Radera