måndag 7 december 2015

PR(isma)

Idag har Oliver och jag varit till Malin och Elias på kaffe och kanelbulls-kladdkaka - otroligt gott!

Ikväll var jag på en wod, det var dock bara jag och Kajsa-coachen, så då hann hon ju kolla mina tekniker ordentligt också, vad är nu bättre än det!?
Det blev nya PR, kanske inte så konstigt då jag aldrig tränat frontsquat och power clean förr heheh.
Nå, iaf blev det 45kg Front Squat och 37,5kg Power Clean!
Bara tekniken börjar sitta i power clean tror jag nog att jag får höjt PR i det ganska fort, 37,5 kg kändes inte direkt tungt men 40kg gick inte att få upp tillräckligt för att slippa under. 
Nåå.. övning, övning.

Och jag fick hem mina nya skor idag! 

Sen for jag direkt till Prisma och veckohandlade. Yes, you heard me, direkt till Prisma, svettig och ofräsch (att duscha är överskattat, man handlar snabbare svettig när man försöker undvika folk).
Så om nån var där och såg nån lång och rödbrusig med råddig hästsvans och tänkte "men vafaan hu tex honde koma ti Prisma såde äckli.." så var det troligtvis jag. 
Hej hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar