fredag 18 december 2015

Rapport om första natten

Nå, hur gick natten i eget rum nudå?
Bra faktiskt skulle jag vilja påstå!

Han somnade igårkväll just efter 8, och sov till väckarklockan ringde imorse halv 5!

Och Oliver har också sovit ganska bra!

Oliver somnade på ca 5min igårkväll typ 20:15, och jag vågade mig i säng runt 00:30 heheh. Just när jag lade mig ner så började han gnälla lite, så jag gick dit med tuttun, och han lugnade sig medsamma. Sen var han orolig mellan 3:30-4, så jag tänkte att jag lagar lite ersättning åt honom så han somnar om, men då jag svängde på honom (han svänger sig alltid o sover på mage nuförtiden) så märkte jag att han ju var genomvåt! Inte så konstigt att man är lite gnällig då! Så det blev att byta allt under tonerna till trötta bebisskrik, men sen fick han flaskan i sängen och somnade bums igen! Gnällde efter tuttun igen vid halv 8 ungefär och sov vidare till halv 10 då han började prata glatt för sig själv. 

Så jaa, inte helt perfekt men helt klart godkänt i min bok! Inte alls att han verkade känna sig otrygg eller på så sätt alls negativt att va i eget rum så detta kör vi nog vidare med och förhoppningsvis sover han hela nätter ostört snart!

Gårdagens julfina kille! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar