söndag 6 december 2015

Tankat energi

Oliver har blivit riktigt förkyld vilket gör att han sover sämre på natten, vilket ju i sin tur leder till att jag sover sämre på natten. Så igår när S ändå var hemma tog jag några välbehövda timmar för mig själv. For en sväng på stan, köpte lite nya underkläder och gick på bio, ensam! 
Oj så skönt det var, att bara sitta och titta på (en hel) film (i sträck!) utan att behöva tänka på nåt annat eller stiga upp en enda gång, och så fick man tankat lite energi så man orkar igen!

Det var max 10 andra personer i salen, och alla satt bakom mig, så inga störande huvuden ivägen (nåja nog ser jag oftast över dem ändå heheh) o ytterst lite påsprassel! Perfekt!

Idag tar vi det bara lugnt här hemma, lillkillen sover som bäst i vagnen där ute och S är o tränar. Jag velar fram och tillbaka om jag ska dra på en wod senare idag eller vänta med det tills imorgon, får förhoppningsvis mina nya skor imorgon så då kommer ju en motivationsboost på köpet! Kanske jag bara far en sväng till Easyfit (borde få tummen ur o sagt upp nyckeln där..) idag istället o kör lite cardio en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar