söndag 24 januari 2016

9,5 år och träningsveckan

Fy fasen vad jag har träningsvärk idag alltså. Huhhu dehär liivi vejtni!

Idag är det vilodag, har varit ut på promenad med lilla familjen, lillkillen sover för tillfället ute i vagnen och den äldre killen på soffan, och ikväll ska jag på kaffe till Jessis! Helt ok slösöndag!

Igår var vi och hälsade på till Larsmo en sväng, och sen låg vi en i var soffa o kollade Johan Falk på kvällen. Vi hade faktiskt 9,5 års dag igår, brukar aldrig direkt fira halvårsdagar (eller årsdagar heller för den delen) men till sommaren tänkte vi faktiskt om vi skulle åka på en hotellnatt eller nåt bara vi två när vi firar 10 år som par (om vi får barnvakt och bara jag klarar att va ifrån O en natt heheh)! Får se om det alls blir av sist o slutligen, alltid brukar det sen bli att "ääh va sku nu he va na ti fir, vi far ti mäkken oså får e va bra". Nåja det är ju ännu ett halvår tills dess.


Inkommande träningsvecka looks like thiiis - int för att nån nu knappast har så mycket nytta av den infon meen hee nu såtå.

Ok lördan som ju redan är tränad kom med där också men orkar inte börja ta nån ny bild. Imorgon ska jag på hiit (high intensity interval training) som jag inte varit på tidigare! Får se hur jobbigt det är, funderar på att va med på en styrke wod direkt efter också om man inte är helt död, men det återstår att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar