söndag 3 januari 2016

En kväll med vänner

 Ikväll hade vi bokat bana vid bowlingen i Kokkola, kom dit en halvtimme för sent men stället var ju inte direkt fullbokat heheh, så vi hann nog bowla en timme iallafall!


Jag har vunnit de senaste 2(?) åren alla gånger jag bowlat (ok typ 4 ggr..), så jag satte lite press på mig att vinna även denna gång, och visst gick jag hem med segern fortfarande i behåll! 
Hahah tur att man inte alltid är skitast på allt man försöker sig på iallafall!


Efter det for vi till Pedrinas och åt! Jag som inte skulle äta grillmat under hela januari......... men Pedrinas är ju nog faktiskt mer restaurang än renodlad grill (jag tog ju faktiskt inte ens hamburgare heller), så det får slinka förbi obemärkt denna gång.

Mot 22 tiden rullade jag in på gården igen, och Oliver var fortfarande vaken -_- men börjar nu ha somnat efter några om och men. Han lär väl sova länge imorgon istället om han uppför sig som han brukar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar