lördag 2 januari 2016

Kickat igång året på bästa sätt

Jag har börjat det nya året i träningens tecken, har svettats igenom 4 wod's denna vecka och 2 av dem nu år 2016! Hade egentligen inte tänkt träna idag men tänkte att "wtf, int har ja nåt bättre för mig" så jag anmälde mig till dagens sista wod kl 15 och for iväg!

Det var "gymnastics" som tema och vi började med lite träning i ringarna. Hahaaa jag är så skit på det alltså. Min rädsla för att va upp och ner hann dock inte komma i vägen då jag inte ens slapp upp o ner heheheh..

Sen var dagens metcon:


Och det var betydligt mer i min stil! Riktigt kul faktiskt! Min tid blev 14:34 så inget att skryta med, men kul att göra den igen om fast ett halvår och se hur mycket bättre tid man får!

Tänk att förr när jag tränade på vanligt gym, och skulle träna mage, då tränade jag kanske 3x10 situps.. aldrig att jag skulle ha kommit på att göra 150st hahah. Double unders gick helt okej idag, fick PR med 20st utan avbrott så det var ju kul, och stannade en stund efteråt och tränade lite till på dem, sån bra känsla när man gör framsteg!


Imorgon tror jag det blir en vilodag, men smyger in lite fysisk aktivitet i form av bowling i Kokkola med brudarna på kvällen. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar