onsdag 20 januari 2016

Nya tag imorgon

Idag sket jag i att träna pga av två sorters smärtor i ryggen. Mensvärk + träningsvärk är ingen jättebra combo kan jag intyga. Man får inte såndär "I just löööv my body"-känsla direkt. 

Igår blev det ett förbannat massa snatch'ande som gjorde att jag nästan hatade crossfit och inte ville fortsätta med det, men så körde vi en metcon på slutet som gick så bra så bra, 1-2-3....10  av power snatch (jag tog 20kg) och box jumps (61cm) och jag klarade timecapen på 10min med 9:45, var snabbast i den gruppen (ok ja hade lättast stång också men whatevs, ja brukar va typ sist ändå), fick in ett sånt bra tempo, blev helt slut och fick en sån jäkla bra feelis efteråt så nu vill jag nog fortsätta ändå. Men inte idag.

Moodro o bååni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar