måndag 18 januari 2016

Slagen av Rocky

Idag var jag till tandläkare för andra gången. 
Det lönade sig tydligen inte att inte va till tandläkaren på 10 år då det blev scenario nr. 2, att de får håva in en massa pengar av mig, heheh. Kommer blir några hundringar fattigare men får väl skylla mig själv..

Så imorse förde jag iväg lillkillen till Janicas, hon var snäll o skötte Oliver medan jag var o borrades i käften, 3 hål hittades i torsdags och idag blev det första fixat, de 2 andra blir nästa vecka. Härligt nu när bedövningen börjar släppa och det känns som att man fått en rak höger av Rocky, typ.

Nå, sen for jag och hämtade upp Carro och så  blev det ett par timmar playdate hos Janicas dit också Sofia och Colin kom! Inte en sån dålig måndag sist o slutligen ändå!

Jag ler ganska sällan med tänderna på bild då jag oftast ser ut som ett förrymt skogsmongo då, men här får ni nu beskåda en tandleende Beth på Kreta 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar