tisdag 2 februari 2016

Dagens plask

Fick snällt ta o skippa kvällens träning för att försöka få nån ordning på min högra fot genom vila. 
Verkar som om jag överansträngt nån hälsena (på yttre sidan under/bakom fotknölen, typ peroneus longus(?)) eller nåt, har hur som helst haft ont från och till redan i ett par veckor men nu är det konstant när jag går. -_- 
Passar ganska bra med lite mindre träning nästa vecka med andra ord! Ut i skidspåret lär ingen få släpat mig levande ändå så det lär troligtvis bli ganska lugnt hela veckan.

Idag var vi till simhallen med Carro och Lo! Sen vi slutade babysim före jul så har Oliver kommit på hur roligt det är att plaska, så nu för tiden går ingen torr när han badar. Vi har inte tidigare varit till vanlig simhall med honom men det gick riktigt bra! Speciellt bubbelpoolen var ju riktigt kul, där plaskar det ju dessutom lite utan att man själv behöver anstränga sig heller, heheh.
Jag håller helt med Lo som sa "Dutki Olli!" flera gånger i bilen när vi körde hem dem! 
Hahah hon är nog för härlig den tjejen!


En bild från Skorpan i våras när Lo var liten och Olli ännu var en undervattensbebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar