torsdag 4 februari 2016

Ingen vacker syn

Var på mobility ikväll och märkte att det nog blir lite mindre plågsamt för varje gång, även om behagligt inte ens finns med på skalan ännu, om det nu nångång blir det.

Sen klättrade jag upp ett varv i repet och  tränade lite double unders, och märkte att det är det som är boven i hälsene-dramat! 
Oj nej jag som gillar att hoppa hopprep (sa Elisabeth 10 år..). Provade dock filma mig själv för att få se hur tekniken ser ut när jag hoppar. Resultatet var att jag typ ser ut som ett skogsmongo med spasmer (ni ba: så sir du ju alltid ut. jag: jaja spark på den som ligger bara) så jag fick helt ofeelis och for hem, hahah! Okej kanske inte riktigt så farligt men iallafall, jag skulle gärna fortfarande gå omkring med fantasin om att det ser helt superproffsigt och coolt ut när jag hoppar.
Voi dehär liivi vejtni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar