måndag 1 februari 2016

Kompishäng och årets fynd

Idag var jag och Fia ut på promenad med småboysen i det fina vädret, och sen tog vi kaffe och nyttiga smoothies hemma hos dem! Perfekt!


Idag när jag var och veckohandlade hittade jag världens fynd! Ååh jag är så glad!Trodde ju att jag var tvungen att avstå ett par vinterspringskor då tandläkaren nästan ruinerade mig men när man hittar ett par Salomon Speedcross 3 på -70%, sista paret i butiken och dessutom råkar de vara just i ens storlek, så är man ju nog tvungen att slå till!



Can't wait tills imorgon då jag får inviga dem med en promenad!
Ikväll har jag varit på ett hiit pass igen, svettigt as usual! Imorgon blir det en teknikwod, torsdag mobility och fredag en till wod, sen blir det en vecka crossfitpaus!

2 kommentarer:

  1. Alltså Oliver på hade första bilden!! Så söööt!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah jaa han håller ganska ofta på suttar på läpparna på olika sätt :'D

      Radera