tisdag 16 februari 2016

Kvällens endorfinkick!

Det gjorde bra med en veckas träningsvila måste jag säga! Ny motivation och jag fick verkligen ut det jag ville ur passet trots litelite förkylning kvar i kroppen, det märktes speciellt på att pulsen gick upp fort även under teknikträningen.

Idag var det mycket clean and jerk'ande. Jag brukar ha problem med att komma ner i en ordentlig clean men det gick förvånansvärt bra idag! Några power cleans istället för strikta blev det nog på 3 rounds for time men största delen var nog strikta ändå! Och innan passet klarade jag 5 toes to bar unbroken! Det ni! Klarade inte en enda när jag började vid CFJ!

Som det kanske syns lite på bilden behöver man inte förvänta sig att ha jättefina händer efter att ha tränat.. Har haft en stor öppen lucka mitt i handen sen förrförra lördan som äntligen börjar bli bra!

Tyckte jag fick in ett ganska bra tempo ändå på 3 rounds for time och fastän det var skittungt orkade jag hålla motivatinen uppe och göra allt utan att tappa nerverna heheh. Redan det är ju en bedrift i sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar