lördag 27 februari 2016

Lillcoachen i boxen

Igårkväll kom Oliver till boxen och höll ordning en stund. (filmsnutt på snapchat) Jag hade träning från 17-18 och S skulle direkt efter så då brukar O få komma med ett varv och byta famn i dörren typ, men igår var vi där nästan 45min efter mitt pass för att jag skulle hinna stretcha och rulla benen.


Gårdagens träning var sååå svettig! Oj huhhu. Det var först svårt att ens förstå sig på hur många varv man skulle göra av var sak så tror inte jag börjar försöka förklara det hit ens. Har dessutom fått höra ett par gånger redan att folk inte förstår orden i mina träningsinlägg heheheh, men int tänker ja sluta med dem för de, de är ju mest för mig iallafall att följa med hur jag utvecklas! och det är nog bara att fråga om nån undrar över nåt!

Idag ska jag egentligen och träna kl 13 men vet inte om jag ska skippa det, fara ut på länk istället eller bara fara in till stan, har i flera månader redan tänkt på att färga håret så undrar om jag inte skulle slå slag i saken och åka o köpa hårfärg, ska ju ut och äta till O'learys med mamacitas ikväll så man kunde väl försöka se lite fräsch ut då medsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar