onsdag 2 mars 2016

Den ärliga versionen

När grät du senast och varför?
Typ igår när jag hade feber och hela kroppen värkte och jag ba "he rinner ur all håle i ansikti va ska ja gööö!" åt Sami. Yes, I'm fresh like that.

Tre saker du avskyr
Djurplågeri, från bottnet av mitt hjärta. 
När pålägg från min smörgås faller på bordet. Skulle aldrig sätta det tillbaka på smörgåsen då, har sån bacillskräck när det gäller det. 
Höga höjder. Ni ba "men du e ju så laaang" jajajjaaj shut up.

Hur var du i skolan?
Absolut inte den som hördes mest, men inte superblyg heller. Obrydd i läxor och uppgifter och läste på prov bara kvällen innan, MEN skolkade aldrig förrän jag gick i yrkes, och inte ofta då heller.

Vad blir du stressad av?
När jag inte kommer i väg i tid när jag ska möta nån. Hatar att va sen men det händer nu som då ändå.
När S inte "skakar ut" kläderna när han ska hänga upp dem på tork från tvättmaskinen. Han är typ bannlyst från den uppgiften pga. det..... Well played, Sami.
När jag vet att jag borde göra nåt men bara inte har motivationen och orken till att ta tag i det.

Tre saker du älskar
Min familj, att resa (söderut, inte norrut) och att umgås med goda vänner.

Hur tror du att andra uppfattar dig?
Som "hode lang" heheheh. Nämen jag vet inte riktigt, kanske som ganska hård emellanåt och en som inte orkar med så mycke "pjasas" typ. Ganska vardagligt spontan, och så är jag nog snäll egentligen. 
Eller så uppfattar folk mig helt annorlunda, vad vet jag.

Hur uppfattar du dig själv?
Alltså int är jag ju direkt cool. Barnslig och löjlig ganska ofta och kan nog bust a move eller freestyla en raplåt i köket åt Sami heheheh.

En situation som du tycker är jobbig/pinsam
När typ äldre släktingar och sånt säger att de läser min blogg och så börjar jag fundera vad jag skrivit på senaste tiden som jag kan behöva skämmas för.. 

När känner du dig som vackrast?
När man ska ut nån kväll på sommaren, är naturligt solbrun och man har sminkat och fixat sig.

Vad skrattade du senast åt?
Min mammas selfie på hennes instagram

Något du funderat mycket över
Hur vi ska ha råd med att jag är vårdledig detta år. Vet att vi nog borde klara det galant men hatar att inte ha egna pengar att köpa vad jag vill för.

Tre saker du är rädd för
Att det ska hända nån hemsk olycka åt nån som står mig nära, att det ska bli krig, och att nån ska stå utanför köksfönstret och stirra på mig nån kväll när jag släcker lampan. Huj!

Ett yrke du tror du skulle vara dålig på
Ni kan få tre; skulle aldrig orka med att jobba på nån sorts fabrik och göra samma sak varje dag. 
Frisör, sku typ göra en Britney och raka av mig håret i ren frustration efter en vecka!
Supermodell - jag är inte bra på att INTE äta!

Slutligen, ett yrke du tror du skulle vara bra på
Alltså jag tycker att jag är (gårr)bra som närvårdare, och det har jag hört både från kollegor och chefer också, så jag tycker det passar mig ganska bra! Vet inte om jag vill jobba med det hela livet men for now dåger e!

En jättegammal selfie i brist på bildmaterial.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar