onsdag 23 mars 2016

En helg att se fram emot

Idag känns det som att det kommer bli en tråkig dag. Men det gör faktiskt inget, för jag har så mycket att se framemot hela helgen ändå så det är väl bara nyttigt att ha lite tråkigt innan.


  • Imorgon är min syrra hemma i Larsmo så då åker Oliver och jag dit från morgonen o spenderar dagen där.
  • Imorgon på kvällen har Carro inflyttningsfest/tjejkväll och det ska bli så kul!
  • Min barndomskompis Anna är hemma på besök från Sverige med hennes nya svenska pojkvän så på fredag förmiddag kommer de + Emmi och Jessi hit på kaffe! Måste komma ihåg att baka (eller ok, mer troligt köpa) nåt gott till det!
  • Senare på fredan när S kommit från gymmet åker vi till Saarijärvi till Olivers fammo!
  • På lördag åker Sami och jag till Jyväskylä och tittar i butiker, går på café och sånt som vi brukar göra där, bara vi 2.
Sen på söndag åker vi hem igen och njuter av att ännu ha Sami hemma på måndag!

Dagens snyggingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar