tisdag 22 mars 2016

Hårfästet rymmer

Kvällens träning gick helt ok, inte så tunga vikter på clean & jerk som jag hade velat men det är ju deload week, så man ska ju inte köra maxvikter då heller. Märker att mina handleder, eller speciellt högra håller på ger upp i såna lyft, så det blir att inhandla handledsstöd asap, fick nöja mig med att tejpa handleden idag men nästa gång tar jag nog med Samis stöd om jag inte hunnit skaffa egna.

Feelisen efter träningen när jag tog denna bild:

Feelisen några sekunder efteråt:

P.g.a. att jag såg denna bild:

Alltså, ja - lite tunnhårigare vid tinningarna har jag märkt att jag blivit, men vafan, 
JAG ÄR JU SNART FLINTTIS!
Snart är jag väl tvungen att typ raka av mig allt hår för att hårfästet typ kryper ända bak till nacken. Lite hår mitt på och på sidorna och två kala banor från tinningarna bakåt. It's gonna look great.

Ojoj detta ljuva liv som barnautfödare och f.d. mjölkproducent.

True story:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar