tisdag 1 mars 2016

Tvärvändning

Har varit hemma hela dagen idag och har hunnit skotta en gång till utegymmet, märkt att det inte går att träna där än då marken är för hög (alt. jag för lång) och stången för hal, varit ute och gå med Pendi och O i pulka, sovit, varit sjuk och legat på soffan.

Det var tänkt att jag skulle o träna ikväll men det var det ingen chans att jag skulle orka med. Kände inte alls av nånting när vi for ut på en kort promenad idag men när vi kom in och skulle vila sköljde det över mig. När O hade vilat färdigt hade S kommit hem så han kunde ta honom, och jag sov vidare. När jag vaknade kallsvettades jag och resten av kvällen har jag gått omkring med 2 långärmade tröjor, 2 byxor, strumpor och yllesockor. 
Har knaprat panadol så det känns helt ok nu men känns ändå att det nog är nåt på lur där bakom. Hoppas det blir bättre tills imorgon för att själv vara sjuk när man har en bebis att ta hand om är inget jag önskar någon!

2 kommentarer:

  1. Ojnej. Krya på dig!
    Vilken Söt liten Cooling du har i pulkan! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det känns mycket bättre redan idag. :) Hahah jaa visst hade jag!

      Radera