söndag 6 mars 2016

Veckans träning

Denhär veckan blev det bara 2 riktiga wodar och 1 timme mobility, så det blev lite av en vilovecka. Blev ju sjuk i tisdags så jag inte kunde träna och igår var S borta i Tammerfors hela dagen så då blev det inget heller.

Nu har jag dessutom 2 luckor i vänster hand från wod'en i fredags så ingen fröjd att gå o hänga i nån stång nu heller..! Men funderar på en länk lite senare idag så får man lite + på röra-på-sig kontot iaf.

I torsdags efter mobilityn var vi några som lämnade kvar på open gym (fri träning i gymmet) en timme. Jag vågade äntligen mig upp i huvudstående igen! Så nu är det bara att vänja sig mer med att vara upp och ner så kanske man vågar sparka upp sig i handstående nån gång..


Tränade lite på arch och hollow svingande i ringar också. Ser ju helt barnsligt lätt ut men det är faktiskt ganska tungt att hålla igång svingandet ordentligt! Själva ringarna ska hållas ganska stilla medan kroppen växlar mellan arch och hollow position. 
Ser ju nu att jag har skitteknik men genom att se sig själv vet man ju vad man ska jobba på!

2 kommentarer:

  1. Din ring-swing (heheee... Vilket rim!) såg ju jättebra ut! Hoppas vi ses på opengym snart igen! 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåå nog finns det mycket rum för förbättring! ;) Ja de va kul att vara där lite annat än bara på wod! :)

      Radera