söndag 17 april 2016

När det inte går som man vill

Igår gjorde jag ett nytt försök på att springa cooper. Hade som mål att komma över 2200m på 12 min men fyfan va jag fick i närverna då jag sprang 50m kortare än i torsdags! Usch vilken dålig känsla det var. 
Sami och flera från CFJ ska springa idag men det finns ingen chans att jag skulle kunna förbättra resultatet idag, har så förjävlig träningsvärk i vaderna från fredagens doubleunder-wod så det är inte klokt. Kändes redan igår att benen inte alls började rulla på som de brukar utan man fick kämpa fram varje steg, jag hade lust att ge upp redan första varvet runt banan men kom ju igenom det iallafall.

Men hej, det är väl bara att inse att bara jag kan springa ikapp denna kille så är det tillräckligt!


Funderar på att prova igen nästa vecka med en vilodag före, bara för att det stör mig så jävligt mycket att inte komma över 2200-sträcket! Annars blir det hur som helst att prova en gång sen i höst också så får man se vad sommarens träning gett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar