tisdag 5 april 2016

Nya kollegan och jag kommer inte riktigt överens

Idag har det varit en full-rulle dag igen. 
Först blev det kaffe och bebisbus med Sara och Carro, och efter det rusade vi hem och så böt jag av med Sami i dörren och for iväg på jobb! Skulle egentligen inte ha jobbat idag men det behövdes en inhoppare och man säger väl inte nej till lite extra klirr i kassan.

Känns fortfarande riktigt bra att jobba igen, förutom att de gått o skaffat en katt dit i somras.
I början av skiftet var jag helt bara att "joomen va sku int dehär ga, kanske vi blir kompisar tillomed!" Men nej. Beth + Findus = Not best friends forever. Liksom ikväll när det var mörkt och jag kom gåendes genom korridoren och den jäkeln plötsligt typ attackerar mitt ben från ingenstans. 
Tänkt seriöst få hjärtstillestånd. Man ba "Why? Ja trodde vi va helt ok bekanta?" Sneaky bastard.
Och hur obehaglig känsla är det inte att lyfta en katt? Den typ rinner ju mellan fingrarna!?

2 kommentarer:

  1. "Rinner mellan fingrarna" haha ja har alde tänkt på he, men he stämber ju :D

    SvaraRadera