söndag 10 april 2016

Promenad med den lättare vagnen

Idag har vi haft hålligång hela dagen! Så härligt med sol och blå himmel, man blir så energifylld och på bra humör! Tycker hela slask-perioden har gått nästan obemärkt förbi iår, och det är så skönt!

Min kusin/barndomsvän Elin kom hit direkt när Oliver hade vaknat från förmiddagsvilan, vi satt här och drack ett par kaffekoppar och sen begav vi oss ut på promenad! Jag har fått helt dille på att gå omkring och se på nybyggda hus, i fredags när Fia och jag körde hem från Vanessas 2års kalas så körde vi via nya bostadsområdet bakom Strandis och tittade på hus. (Så om nån såg nån mystisk Toyota som sniglade fram så var det bara vi heheh) Jag skulle också gärna bygga nytt men det är ju så dyrt (och så är S inte rikigt med på den idén)!


Springvagnen fick vi redan förra sommaren, men då var ju Oliver för liten fö den så den har bara stått i garaget fram tills nu. Den var min yngsta farbrors vagn som de använt åt sina barn men som nu växt ur den, så den är inte direkt nyaste modellen men fyller sin funktion riktigt bra! Den är verkligen superlätt att promenera/springa med, rullar 100ggr lättare än den Gessleinvagnen vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar