lördag 23 april 2016

Serietips: Outlander

Ibland hittar jag tvserier som jag skulle kunna sträcktitta om jag hade möjlighet. 
Nu har jag hittat en sån igen! 


Okej, säger jag ordet tidsresa så hade nog inte jag heller blivit så begeistrad om jag inte hade börjat se serien än. Men låt er inte skrämmas av det. Den är super! 
Liksom 8,5 på IMDB. Need I say more?

Handlar om Claire Randall, som levde på 1945 i England och som far på resa med sin man till Skottland och sveps då 200 år tillbaka i tiden till 1743, och ska då försöka överleva där o slippa tillbaka framåt i tiden samtidigt som hon inte kan avslöja varifrån hon egentligen kommit.

Finns på Netflix och är värt en titt!

2 kommentarer:

  1. Jag har böckre, he e lang serie så de har möjlighet att laga mang säsonger ännu! :D // J.H ala boknörd

    SvaraRadera