torsdag 5 maj 2016

En sommardag i maj

Slänger in ett snabbt "hej!" här nu innan det blir tortillas och Game of Thrones med mina käresta Samppaboy_89.

Nu har vi plötsligt sommar! Vi har varit ute hela dagen nästan. Från morgonen när O sov plockade jag bort resten av stenarna från jordgubbslandet, och sen rev vi bort all plast. Jag trodde att den skulle sitta fast mycket hårdare än den gjorde så det gick snabbt!

  
När O vaknade fick han komma o chilla på terassen. Och jag avnjöt ett par supergoda avocadosmörgåsar i solen. Alltså avocado, where have you been all my life!?


Mitt på dagen var vi en sväng till granngatan och hälsade på kompisar, och sen for jag iväg till Crossfit Jeppis för ett testa på pass med mina kompisar! Svettigt och roligt som vanligt!

Emmi, Jessi, Katja och jag. Fia var också med men hon hann smita iväg innan vi tog gruppbilden.

Och ikväll när S for o träna så for jag och O ut på cykeltur och svängde in hos Carros en stund. O njöt av att få påta på marken utan hönspappan flåsandes i nacken och passade på att smaka en munfull av delikatessen jord, och upp kom halva middagen på köpet. Men det berättar vi inte åt hönspappan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar