söndag 29 maj 2016

En sommarnattspromenad i gott sällskap

Igår jobbade jag som sagt kvällsskifte, och efter det for jag direkt till Jessi och Basse där ett gäng vänner var o grillade! Det blev en riktigt riktigt bra sommarkväll/natt, så härligt att det är ljust dygnet runt! 

När Jessi, Robert (Katjas pojkvän) och jag hade promenerat in till stan kom vi på att det ju nog är just den tiden som är den bästa på hela kvällen, när man bara går och pratar om livet och allt möjligt. Så vad gjorde jag och Jessi? For bara in till O'Learys på vessa och går sen tillbaka, hämtar ett par cider och går tillbaka till stan igen! Blev väl en promenad på typ 6km istället för 2km, mitt i natten, med lite pauser här och där på vägen.


De som följer mig på snapchat fick hänga med och både höra på munspelsmusik i skolparken och gunga i skata. elisabethsundqvist heter jag där! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar