tisdag 17 maj 2016

Framsteg svart på vitt

Det är inte många gånger jag tränat samma träning 2ggr sen jag började med crossfit, men nu som då är det ju kul att testa igen och se om resultatet förbättrats sen sist!
Idag tränade vi clean and jerk, dvs stången från golvet, upp till axlarna, och därifrån upp till sträckta armar, om man förklarar det enkelt och utan teknik. Och sen drog vi igenom en "grace" på slutet.

Nå, blev det nån förbättring då?


2:29min tidsförbättring sen i januari! Och då kändes det dessutom som att jag nog kunde ha haft på 5kg till och ändå fått bättre tid än sist. 

Jag cyklade dessutom både till och från (i motvind) gymmet så känns som att jag rört på mig tillräckligt idag fastän det harmar lite att det inte blivit gjort nåt i trädgården (förutom att jag gjorde klart spaljén) då det varit fint väder på eftermiddagen/kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar