onsdag 25 maj 2016

Mannen i mitt liv blir också äldre

Idag är det Samis 27:de födelsedag! 
Han trodde typ att jag glömt bort det då han igårkväll frågade om vi skulle göra nåt imorgon då han för en gångsskull inte ska träna, och jag sa att jag väl ska passa på att träna på kvällen då istället. Jag brukar annars också ha så panik över vad jag ska köpa i present och försöka fråga honom vad han vill ha osv.. och sen så slutar det med att han inte vet så då får han ingenting, heheh. 
*best girlfriend ever*

Men iår har jag inte låtsats om nånting! Visste faktiskt inte vad jag skulle köpa heller men efter lite tips så fort jag o köpte ett par compressions boxers åt honom som jag vet att han skulle vilja ha o ha användning av vid träning (men vem köper nu ett par boxers för 40€ åt sig själv..?) och igårkväll efter att han for o sov satte jag fram lite ballonger och serpentiner i köket, presenten och ett brev om hur mycket vi tycker om honom som han ju då hittade imorse innan han for till jobbet. "du kan no ännu surprisa mig! :)" hade han bl.a. skrivit imorse så det verkar ju ha gått hem, heheh!

Ikväll har jag dessutom fixat så mamma kommer och sköter O, så far vi ut o äta vart S vill! Vi har menat göra det flera veckor redan men jag tycker alltid att det tar emot lite att fråga om skötare när det inte egentligen är nåt "viktigt" man ska på, så det har lämnat. Men nu har vi ju orsak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar