onsdag 18 maj 2016

Sjuk på alla möjliga vis

Så jäkla typiskt att man känner en förkylning på intågande när vi har planerat tjejkväll imorgon och kanske en trip till Åbo måndag-torsdag med Oliver! Alltså speciellt en lugn tjejkväll utan barn med god mat vore jag såååå i behov av, har hållit på gå sönder här vissa dagar senaste veckan.

Idag har vi bara tagit det lugnt och jag har försökt mota bort förkylningen med vitaminer, vila och chips (det sista brukar funka bäst, värt att testa iaf). Hade tänkt måla spaljén men vädret har ju varit piss så vetefan om nånting skulle torka, och lusten att stå i ett kallt garage och måla med sjuk hals har ju inte riktigt varit på topp heller, så vi hoppas på bättre tider imorgon.

Hahah ok så jäkla snygg bild så den behöver få en plats här känner jag. 
För det första ser hela jag väldigt inklistrad ut och för det andra har shortsen så jäkla bra passform. Mina nya favoriter helt klart. Ibland orkar man anstränga sig bara måttligt.. eller inte alls.
Nämen, dethär är det normala för mina ben. Syftar inte på det att de är lika spinkiga som vanligt eller att jag har för små strumpor, utan att de även är blålila för jämnan. Så fort blåmärken har läkt o varit borta typ en timme så har jag nya, på samma ben, på samma ställe. 
Borde väl träna på dethär med att bli mer jämnstark kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar