tisdag 3 maj 2016

Träningen man inte tröttnar på

Idag fick vi äntligen hem vårt paket från Rogue! Sami hade beställt 2x10kg och 2x5kg skivor till 20kg's stången vi har här hemma, så man kan träna utomhus här hemma i sommar om man inte orkar eller vill ta sig till boxen. Jag kunde inte hålla mig utan hade också beställt ett stödbälte och en topp! 
Nu är det bara ett eget speedrope jag saknar så börjar jag känna mig ganska nöjd med mina grejor!

Fina blåmärken på nyckelbenen har jag också.. jag har tydligen väldigt lätt för att få blåmärken har jag konstaterat sen jag började med crossfit!

Känns så kul att motivationen ännu är på topp efter snart ett halvår med crossfit! 
Träningen är så jätte varierande och utmanande så jag tröttnar inte då det är olika träningar varje dag och varje vecka, vilket jag gjort när jag tidigare gymmat och nött på med samma upplägg varje vecka typ. När man dessutom märker att man blir både starkare, snabbare och smidigare så är det så kul att fortsätta!

Nu på torsdag är det ju röd dag, vilket betyder att många är lediga och då passar Crossfit Jeppis på att ha öppet hus med prova på pass! Jag har fått övertalat Jessi och Katja att hänga med o prova på, så vi kommer gå på woden kl 12:30!
Har du tänkt att det vore roligt att prova på en wod och se vad crossfit handlar om? 
Nu har du chansen att testa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar